Philippe Testa (1973) kreeg als 16-jarige op het circuit van Zandvoort een fototoestel in de hand gedrukt. De boodschap luidde: "Dat is mijn auto en die wil ik in actie gefotografeerd zien." De kritieken waren bemoedigend en het duurde niet lang of fotografie werd een passie.
Later kwam inzicht in kleur, vorm en compositie door werken met verf en andere materialen. De liefde voor schilderen is gebleven. Over de jaren zijn verschillende werken vanuit 'het ontdekken' ontstaan.
Philippe Testa heeft zijn HBO opleiding marketing en communicatie gevolgd aan de New School for Information Services in Amsterdam. Daarnaast heeft hij zijn lessen vooral geleerd in reizend en werkend leven. Tijdens een jaar lang reizen door Zuid-Amerika verdiende hij de kost met te paard kuddes bijeendrijven op de Argentijnse pampa's; met werken als maat op een vissersboot in Chili; met verzorgen van apen in opvangcentrum in Bolivia. Bij terugkomst toonde Philippe zich een man van brede belangstelling en vele kwaliteiten. Zo stond hij als hulpkok in de keuken van een aantal Amsterdamse restaurants, was hij medeorganisator van een jazzfestival en bekwaamde hij zich als lijstenmaker.
In 2006 werd Studio HieperdePiep geboren, beginnend met de cursus creativiteit waarin Philippe deelnemers eigen talent laat ontdekken en ontplooien. Een volgende stap werd het organiseren van (kleinschalige) bedrijfsevenementen, waarbij samen aanboren van creativiteit een belangrijk element is.
In Studio HieperdePiep heeft Philippe Testa een vehikel gevonden waardoor hij zijn organisatievermogen en talenten volledig kan uitbuiten, ten gunste van zijn cursisten en opdrachtgevers! Studio HieperdePiep werkt met verschillende professionals (entertainment, motivatie, catering) en kunstenaars als het project of evenement daarom vraagt.